zondag 7 februari 2010

BBH scoort goed met najaarscampagne

BBH scoort goed met najaarscampagne

05 FEB 2010

Het Bloemenbureau Holland heeft goed gescoord met de najaarscampagne 'Mooi he... wat bloemen doen'. Dat blijkt uit marktonderzoek van het Productschap Tuinbouw.

BBH scoort goed met najaarscampagneHet televisiespotje, waarin gewone mensen vertellen aan wie zij graag een bloemetje willen schenken, werd gezien door 38 procent van de consumenten. De kijkers gaven het spotje een 7, en vonden dat het leuk en geloofwaardig overkwam.

Verder plaatste het Bloemenbureau advertenties in kranten als Metro, Spits en De Pers, en op Hyves. Deze advertentie werd eveneens gewaardeerd met een 7. Het Bloemenbureau startte ook de website www.mooihewatbloemendoen.nl, waar mensen iemand via een actiecode konden verrassen met een boeket. Hier deden 8.773 mensen aan mee.



Stuur door
Print

 
[bron: vakbladvoordebloemisterij]


Geen opmerkingen:

Een reactie posten