NVAF: 'PT poetst imago op met geld heffingbetalers'29 JAN 2010 De NVAF ziet het niet zitten dat het Productschap Tuinbouw geld wil uitgeven aan een communicatiecampagne om de waarde van de eigen organisatie te benadrukken. Tijdens de nieuwjaarsreceptie van het productschap was al aangekondigd dat het schap zich beter wil profileren richting ondernemers. Volgens de NVAF wordt echter het geld van heffingbetalers gebruikt om het imago van het productschap op te poetsen.
De communicatie over de toegevoegde waarde van het PT moet er onder meer voor gaan zorgen dat het productschap sterk staat voor de draagvlaktoets die in het voorjaar van 2011 gehouden wordt, zo blijkt uit stukken van het productschap. Minimaal 60% van de heffingbetalers moet positief staan tegenover het productschap. Wordt dit percentage niet gehaald, dan komt het bestaansrecht van het PT ter discussie te staan.
| ||||
[bron: vakbladvoordebloemisterij] |
zondag 14 februari 2010
NVAF: 'PT poetst imago op met geld heffingbetalers'
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten