zaterdag 22 januari 2011

Ik & mijn plant

 

Het allerleukste kamerplantenboek

 

 

BOEK IS NIEUW!!!

 

Met planten kun je een persoonlijke relatie hebben. Het praten met planten of het geven van koosnaampjes is niet ongebruikelijk. Ga dit najaar eens daten met planten bij tuincentrum of bloemist.

Wanneer je je in kamerplanten verdiept zul je ontdekken wat ze voor jou kunnen betekenen. Met het boek heeft elke plantrelatie een kans van slagen. Sterker nog, de kans is groot dat er iets moois groeit tussen jou en je plant!Er zijn zoveel verschillende kamerplanten dat er voor iedereen wel een match is. In het boek “Ik & Mijn Plant” heeft stichting Bloemenbureau Holland een plantentest ontwikkeld voor het vinden van jouw groene partner. Aan de hand van een stappenplan kom je bij hem of haar terecht. Welke plant bij jou hoort? Sowieso wordt het een huisvriend… met benefits. In ruil voor een beetje verzorging geven kamerplanten namelijk veel terug. Ze geven een natuurlijke sfeer, hebben een rustgevende werking en zuiveren de lucht.

 

De relatie me je plant is als een liefdesrelatie. Hoe meer je geeft, hoe meer je terug krijgt. In dit boek vind je alles wat je nodig hebt voor een bloeiende relatie met je plant. Van basisinformatie over grond, water en lucht tot een workshop "verwen je plant" en een top 10 plantenmuziek. Kamerplanten houden was nog nooit zo leuk , zelfs als je geen groene vingers hebt

 

(verzending inbegrepen)

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten