donderdag 18 maart 2010

Cinfleur

Op zoek naar een gezellig bloemenwinkeltje? Wel… U hebt mij gevonden!
Laat ik mij even voorstellen. “Cinfleur” is mijn naam en je kan mij vinden in het pittoreske centrum van Lier – Mijn baasje heet Cindy en zij zorgt er voor dat je altijd bij mij terecht kan voor dagverse bloemen, boeketten, planten, bloemstukken, potten, vazen kaarsen, knuffels en nog veel meer aan kleurige accessoires.
Kortom: alles om sfeer en gezelligheid in uw huis te brengen!
Heeft u een bedrijf?Ook dan kan u op ons een beroep doen.
Iedere week verse bloemen bij de receptie, vergaderaal of eetplaats.
Automatisch een boeket op verjaardagen of jubilea van uw medewerkers.
Een fleurig boeket voor uw relaties.
Een bloemetje voor het thuisfront.
Planten neerzetten op diverse plaatsen in uw bedrijf.
Ook voor de Horeca staan we klaar met tal van mogelijkheden!
Benieuwd? Kom zeker eens langs,en droom even weg bij de zoete geuren en prachtige kleuren!
Meer weten ?Bezoek dan zeker onze website via http://www.cinfleur.be/
Openingsuren
Maandag10:00 - 18:00
Dinsdag10:00 - 18:00
Woensdag10:00 - 18:00
Donderdag10:00 - 18:00
Vrijdag10:00 - 18:00
Zaterdag09:00 - 18:00
ZondagGesloten

Geopend op feestdagen!
http://www.cinfleur.be

TEL: 03/388 88 38
FAX: 03/388 88 38
Antwerpsestraat, 105
2500 Lier


Bloemen Bloemenautomaat Bloemstukken Boeketten Bruidswerk Decoratie Euroflorist Geschenkbon Geschenken Grafstukken Kaarsen Kransen Lier Planten Rouwstukken Rouwwerk Thuislevering Valentijn Vazen Verhuur van planten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten